Vraag & antwoord over Internet Kies een onderwerp DigiD Problemen met DigiD Ik kan mijn DigiD app niet activeren of inloggen lukt niet Het scannen van het ID-bewijs voor DigiD lukt niet Ik ben de pincode van mijn DigiD app vergeten Het scannen van de QR-code lukt niet Ik moet inloggen met de app of sms-controle, maar kan dit niet meer DigiD app Kunnen meerdere personen dezelfde DigiD app gebruiken? Het Inlogscherm van de DigiD app vraagt om koppelcode Hoe wijzig ik mijn pincode in de DigiD app? DigiD algemeen Kan ik mijn DigiD gebruikersnaam wijzigen? Mijn telefoonnummer is gewijzigd Kan ik meerdere DigiD’s koppelen aan hetzelfde telefoonnummer Kan ik ook gebruik maken van DigiD zonder mobiele telefoon? Waarvoor kan ik een DigiD gebruiken? Ik wil gebruikmaken van de ANBO Belastinghulp. Heb ik hiervoor een DigiD nodig? Waar kan ik een DigiD aanvragen? Ik ben mijn DigiD wachtwoord vergeten Wat is een DigiD? Buitenland en DigiD Kan ik een DigiD aanvragen vanuit het buitenland? Kan ik vanuit het buitenland sms-controle toevoegen aan mijn DigiD of telefoonnummer wijzigen ? Internet Internetbankieren Hoe kan ik internetbankieren? Tips computergebruik Tips voor uw computergebruik Privacy op internet Hoe zorg ik voor privacy op internet en sociale media? En hoe beveilig ik mijn smartphone tegen diefstal? Geen internet Ik wil graag internet, maar hoe doe ik dat? Ik heb geen internet, maar wil dat wel graag. Hoe doe ik dat? ANBO standpunt Digitalisering Bekijk de Tipgids: Digitaal met elkaar in contact Kunnen wij u nog ergens mee helpen? Lidmaatschap Lid worden Wat houdt het lidmaatschap in? Is er een leeftijdsgrens? Wat kost een lidmaatschap? Lidmaatschap opzeggen Over ANBO Wat is ANBO? Wat kan ANBO voor mij betekenen? Wat heeft ANBO tot nu toe bereikt? Waar kan ik terecht met vragen? Hoe kan ik contact opnemen? Nog vragen? 0348 46 66 66 contact@anbo.nl