2 juni 2015

Oproep: CAK zoekt Kritische klanten

Voor veel senioren zal het Centraal Administratiekantoor (CAK) bekend in de oren klinken. Als uitvoeringsinstantie heeft het CAK een centrale positie in de zorg. Ze voeren financiële regelingen rondom zorg uit en informeren burgers daar over. Eén van de taken is het vaststellen en innen van de eigen bijdragen voor de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en de Wet langdurige zorg (Wlz). Omdat vele senioren te maken hebben met de dienstverlening van het CAK is er onder hen een schat aan gebruikerservaringen. Het CAK doet daar graag een beroep op om de dienstverlening te verbeteren.

Persoonlijke digitale omgeving

Eén van de verbeterslagen die het CAK wil doorvoeren is het aanbieden van een persoonlijke digitale omgeving. Een manier om relevante zaken met betrekking tot het CAK handig online te overzien. Om dit zo gebruiksvriendelijk en nuttig mogelijk te maken, zoekt het CAK klanten om mee te denken én te testen.

Aanmelden

Voor de eerste meedenk- en testsessie op woensdag 10 juni aanstaande zoekt het CAK kritische klanten die naar Den Haag willen komen. Daar staat een onkostenvergoeding tegenover. Het betreft een bijeenkomst van twee uur waarin het CAK u een aantal situaties voorlegt over online dienstverlening. Daarbij kunt u uitgebreid uw mening geven en zo meedenken over de beste oplossing.

Aanmelden kan via klantenpanel@hetcak.nl. Er is een ochtendsessie en een middagsessie: u kunt zelf kiezen welke u het meest schikt. In uw aanmeldings-e-mail moet u aangeven of u deelneemt aan het ochtend- of middagprogramma. Na aanmelding ontvangt u meer informatie.

Ochtendprogramma: 10.30 – 12.30 uur

Middagprogramma: 13.00 – 15.30 uur

Bezoekadres CAK
Prinses Beatrixlaan 7
2595 AK Den Haag