OPGELOST! Verwarring over energierekening
De medewerker van het Adviesteam heeft samen met mevrouw alles stap voor stap doorgenomen. Eerst uitleg gegeven over het energieplafond en daarna de hogere rekening besproken. De medewerker van ANBO Advies legt uit wat de mogelijke oorzaken van de hogere rekening zouden kunnen zijn. Maar ook meteen aangegeven dat het opties waren, maar dat alleen de energieleverancier kan zien waarom de rekening omhoog gegaan is.
Geen contact met energiemaatschappij
Mevrouw van Schreven gaf aan dat ze dat het haar steeds maar niet lukte om contact te krijgen met de energiemaatschappij. Iedere keer kwam ze terecht bij whatsapp contact en dat wilde ze niet. De ANBO medewerker heeft met zijn eigen mobiele telefoon de energiemaatschappij gebeld, terwijl mevrouw van Schreven aan de lijn was. Het bleek dat ze niet de goede keuzes had gemaakt in het menu. Daardoor kreeg ze niemand aan de lijn.
Ze heeft na deze hulp zelf gebeld en een heldere uitleg gekregen over haar energierekening en was erg blij met de hulp en uitleg die ze had gekregen van ANBO Advies.
Wilt u ook graag advies of hulp? Het ANBO Adviesteam helpt u graag
Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
- Stuur een mail naar adviesteam@anbo.nl
- Bel met nummer 0348 – 46 66 88 (bereikbaar tussen 10:00 en 15:00 uur)
- Vul het formulier in via onderstaande knop
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Klik op onderstaande button en meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief.
