10 juni 2024

OPGELOST! Overstappen naar provider zorgt voor problemen

Een 87-jarig lid belde ons Adviesteam over een probleem met haar televisie. Ze is overgestapt van provider en heeft sindsdien een storend beeld. Na verschillende pogingen om contact te krijgen met de provider heeft ze ons gebeld.

Mevrouw heeft geen kinderen of familie die haar hiermee kan helpen. Op dezelfde dag dat ze ons belde is er een Consulent van ANBO-PCOB bij haar langs gegaan. Die heeft haar geholpen met het resetten van de tv. Er bleek namelijk een probleem te zijn met de software. Onze Consulent heeft mevrouw uitgelegd hoe zij de tv zelf kan resetten mocht het probleem zich eerdaags weer voordoen. 

Wilt u ook graag advies of hulp? Het ANBO Adviesteam helpt u graag

Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

  • Stuur een mail naar adviesteam@anbo.nl
  • Bel met nummer 0348 – 46 66 88 (bereikbaar tussen 10:00 en 15:00 uur)
  • Vul het formulier in via onderstaande knop

Wilt u hulp of advies

 

Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?

Klik op onderstaande button en meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief. 

AANMELDEN

ANBO Opgelost provider

Tijdlijn over dit onderwerp