OPGELOST! Mevrouw (83) kan acht weken niet douchen
Enige tijd geleden had mevrouw bij haar woningcorporatie een klacht gemeld over haar douche. De aansluiting van de kraan op de muur was kapot. De monteur die kwam kijken komen kijken moest een gat in de muur maken om goed te kunnen zien wat er aan de hand was. Het bleek dat er leidingen vervangen moesten worden.
Reparatie blijft uit
De aannemer zou aan de woningcorporatie doorgeven wat het probleem was en hij zou op een later moment terugkomen om de reparatie uit te voeren. Tot die tijd kon mevrouw even niet douchen omdat er anders water de muur in kon lopen. Op het moment dat mevrouw contact zocht met ANBO, duurde dat inmiddels al acht weken!
ANBO Adviesteam lost het op
De medewerker van het ANBO Adviesteam is gaan bellen met de woningcorporatie om de situatie voor te leggen. Zij kreeg de hoofdopzichter aan de telefoon die beloofde dat hij druk uit zou gaan oefenen om deze situatie op te lossen. De aannemer en de woningcorporatie gaven beiden aan de benodigde toestemmingsbevestiging niet te hebben ontvangen. Na een aantal telefoontjes van de ANBO medewerker naar de verschillende partijen, belde mevrouw Walgraven vorige week dat de aannemer de reparatie uit komt voeren. Mevrouw was heel blij met de alle moeite die de medewerker van het ANBO-Adviesteam voor haar gedaan heeft.
Wilt u ook graag advies of hulp? Het ANBO Adviesteam helpt u graag
Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
- Stuur een mail naar adviesteam@anbo.nl
- Bel met nummer 0348 – 46 66 88 (bereikbaar tussen 10:00 en 15:00 uur)
- Vul het formulier in via onderstaande knop
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Klik op onderstaande button en meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief.
