OPGELOST door ANBO Advies! Verzekeraar keert uitkering eindelijk uit
Een paar maanden na het overlijden van haar man ontdekte ze een lijfrente polis van hem, waardoor zij recht had op een periodieke uitkering. Ze nam meteen contact op met de verzekeraar. Die bleken kort na het overlijden van haar man het dossier gesloten te hebben. Om dat te herstellen werd haar gevraagd een aantal documenten aan te leveren. De gevraagde papieren heeft zij in februari van dit jaar meteen aangeleverd.
Geen contact met verzekeraar
Daarna hoorde mevrouw niks meer. Ze heeft een aantal keer telefonisch geïnformeerd naar de stand van zaken. Maar iedere keer kreeg ze het antwoord dat haar aanvraag ‘in behandeling’ was.
In mei van dit jaar heeft mevrouw een klacht ingediend via de website van de verzekeraar. Ze liet in een bericht weten dat ze binnen twee weken een reactie wilde krijgen. De enige reactie díe ze kreeg was een automatische antwoord dat ze binnen tien werkdagen antwoord zou krijgen.
Na één telefoontje van ANBO is het geregeld
Na nog twee maanden wachten besloot mevrouw van Linschoten om het ANBO Adviesteam in te schakelen. Een medewerker van ANBO belde met de verzekeraar en na twee dagen kreeg mevrouw bericht dat het geregeld was en dat zij de uitkering vanaf dat moment zou ontvangen.
Wilt u ook graag advies of hulp? Het ANBO Adviesteam helpt u graag
Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
- Stuur een mail naar adviesteam@anbo.nl
- Bel met nummer 0348 – 46 66 88 (bereikbaar tussen 10:00 en 15:00 uur)
- Vul het formulier in via onderstaande knop
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Klik op onderstaande button en meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief.
