OPGELOST! ANBO Adviesteam helpt met geschil telecombedrijf
Samen met het ANBO Adviesteam werd er een brief opgesteld die meneer kon mailen naar Ziggo. De e-mail werd afgewezen door het telecombedrijf, dus meneer besloot te bellen. Na diverse belletjes heeft een medewerker van het bedrijf ervoor gezorgd dat meneer een creditfactuur zou ontvangen van het te veel betaalde bedrag. Ook heeft zij ervoor gezorgd dat zijn korting van toepassing zou blijven op het contract dat hij had afgesloten.
Meneer was blij dat hij eindelijk iemand gesproken had bij Ziggo en dat het opgelost zou worden. Dit is volgens meneer mede dankzij het Adviesteam van ANBO gelukt.
Wilt u ook graag advies of hulp? Het ANBO Adviesteam helpt u graag
Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
- Stuur een mail naar adviesteam@anbo.nl
- Bel met nummer 0348 – 46 66 88 (bereikbaar tussen 10:00 en 15:00 uur)
- Vul het formulier in via onderstaande knop
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Klik op onderstaande button en meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief.
