18 mei 2018

Nieuwe naam adviseur ANBO Zorgcollectief

Onze partner op het gebied van verzekeringen, SUCSEZ, krijgt een nieuwe naam. Vanaf 1 juni heet de onderneming Heilbron.

De naamswijziging is het gevolg van de fusie tussen SUCSEZ en Heilbron in de zomer van vorig jaar. "De naam Heilbron heeft dankzij een rijke geschiedenis een gevestigde naam in het oosten van het land en in verzekeringsland. We hebben daarom besloten om onder deze naam verder te gaan", aldus Bas van Twillert, directeur van Heilbron.

ANBO Heilbron Zorgadvieslijn

Op het gebied van service, voorwaarden en persoonlijke benadering verandert er niets. Van Twillert: "U kunt nog steeds 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bij ons terecht en u krijgt direct een adviseur aan de lijn.
Bent u lid van ANBO, maar nog geen deelnemer aan het ANBO Zorgcollectief? Ook dan kunt u gebruikmaken van deze advieslijn, bijvoorbeeld voor wachtlijstbemiddeling."

Wachtlijstbemiddeling en hulp bij zorgadministratie

Adviseurs van Heilbron helpen u bij wachtlijstbemiddeling voor u én uw gezinsleden die woonachtig zijn op uw adres. In bijna 80 procent van de bemiddelingen lukt het om iemand eerder te laten behandelen. Patiënten worden gemiddeld vijf weken eerder geholpen dan zonder wachtlijstbemiddeling. Lees ook het verhaal van Leen Janssen op pagina 12 en 13 van ANBO Magazine. Hij heeft dankbaar gebruikgemaakt van deze mogelijkheid.
Naast deze bemiddeling helpen de adviseurs u bij vragen over nota's of declaraties én met uw schadeverzekeringen.

De ANBO Heilbron advieslijn is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via 088 121 02 02.

Op de foto de directie van Heilbron, van links naar rechts: Bas van Twillert, Edger Roza, Rob Scholten en Niels Mulling.

Naar overzicht
Gezondheid