Mystery shoppen bij Store Support

Organisaties vinden het steeds belangrijker om de klantbeleving te verbeteren. Om deze in kaart te brengen en te verbeteren worden mystery shoppers ingezet. Als mystery shopper bij Store Support doet u zich voor als klant, bezoekt u winkels/bedrijven in uw regio en beoordeelt u de klantbeleving die u heeft ervaren. Na dit bezoek vult u een online vragenlijst in over uw ervaring en krijgt u een vergoeding uitbetaald.

Flexibel inzetbaar

Als mystery shopper bij Store Support bent u flexibel inzetbaar. Afhankelijk van ons aanbod en uw agenda, kunt u zichzelf inschrijven voor openstaande opdrachten. Het aantal opdrachten kan variëren van een aantal per jaar tot meerdere opdrachten per maand. Voor elke opdracht die u uitvoert ontvangt u een vergoeding. De hoogte van deze vergoeding verschilt per opdracht.

Een mystery shopper is: 

  • Kritisch en objectief;
  • Vindt een goede service belangrijk;
  • Heeft goede communicatieve vaardigheden.

Store Support is het grootste onderzoeksbureau van Nederland dat de beleving van klanten inzichtelijk maakt en laat groeien. Dit wordt gedaan met behulp van mystery shoppers. Store Support biedt onder andere opdrachten aan bij winkels, autoshowrooms, overheidsorganisaties en ziekenhuizen.

Meer informatie?

Bent u enthousiast geworden over het mystery shoppen en Store Support? Klik dan hier en word mystery shopper!

 

store support
mystery shoppen