ANBO.nl maakt gebruik van cookies

anbo.nl plaatst cookies om het gebruik van de website te analyseren en om het mogelijk te maken inhoud via social media te delen. De website maakt ook gebruik van functies van derden die mogelijk cookies kunnen plaatsen. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van de site stemt u in met het plaatsen hiervan. In onze disclaimer leest u hier meer over. Sluiten
Bankpassen

Facturatie lidmaatschappen vertraagd door nieuw systeem

Geplaatst op 09-01-2017

Het bedrag van het ANBO-lidmaatschap is nog niet geïncasseerd. Dit komt omdat wij enige vertraging hebben opgelopen met de inning, omdat wij zijn overgestapt op een nieuw factureersysteem. In februari krijgt u in ieder geval een brief van ons met daarin uw ledenpas. Onze excuses voor het ongemak.

Nieuw ANBO-lid

Als u zich onlangs via onze website als nieuw lid heeft aangemeld, dan heeft u een mail ontvangen waarin staat dat u een bevestiging van het lidmaatschap van ons ontvangt. Normaal gesproken ontvangt u binnen twee weken hierover bericht van ons, maar ook hierbij hebben wij enige achterstand opgelopen vanwege het overgaan naar het nieuwe systeem. Wij doen ons uiterste best om nieuwe leden voor 1 februari te informeren over het nieuwe lidmaatschap. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mijn ANBO

Door een technische storing kan het zo zijn dat u niet kunt inloggen op Mijn ANBO. Lukt het niet? Meld dit dan via mijnanbo@anbo.nl. Dan lossen we het zo snel mogelijk voor u op.