Inwisselen code Google Nest Mini

Google heeft voor deze actie 10.000 Google Nest Mini's ter beschikking gesteld. Door het overweldigende succes van deze actie zijn we helaas door de voorraad heen. Sorry dat u geen gebruik meer kunt maken van deze actie.

 

Bestelproces Google Store

Na het invullen van het aanvraagformulier controleren wij eerst uw gegevens. Daarna ontvangt u bevestigingsmail. Dit kan enkele uren duren. In de bevestigingsmail vindt u een bestellink met uw unieke actiecode voor de Google Store, waar u de speaker kunt bestellen. Volg hierbij de volgende stappen:

  1. Klik op de bestellink in de e-mail
  2. Klik op 'kopen' en kies de gewenste kleur
  3. Klik op 'toevoegen aan winkelwagentje'
  4. Klik op 'betalen', uw actiecode wordt toegevoegd
  5. Controleer of het bedrag op €0,- komt
  6. Vul uw creditcardgegevens in en vul het adres van de ontvanger in
  7. Klopt alles? Dan kunt u uw aankoop bevestigen

Let op: als besteller ziet u initieel de originele prijs van de speaker vanaf €59,-. De actiecode wordt automatisch toegevoegd en het totaalbedrag wijzigt hierdoor in €0,-. Komt het bedrag tijdens uw bestelling uiteindelijk niet op €0,-? Dan gaat er iets mis, rond dan uw bestelling dan niet af. Klikt u hier voor Google Store support, bekijk hier onze 'Meest gestelde vragen' en lees hier de actievoorwaarden.

Vraag nu aan

Wij zijn langsgegaan bij Google Nest Mini-gebruiker Henk Schellevis. Hij vertelt over zijn ervaringen met spraaktechnologie. Bekijk het filmpje hieronder:

Meest gestelde vragen 'Google Mini-actie'

Ik heb een foutieve actiecode ontvangen, wat nu?

Door het overweldigende succes van deze actie is er tijdelijk sprake geweest van een overbezetting op de website en actiepagina. Hierdoor is helaas ook het uitgeven van actiecodes niet volledig vlekkeloos verlopen en zijn sommige codes dubbel uitgegeven. Bij het bestelproces in de Google Store kreeg u dan de melding "deze code is reeds gebruikt". 

Let op: is dit het geval? Rond deze bestelling dan niet meer af, want er wordt dan €59,- in rekening gebracht.

E-mail met nieuwe actiecode

De mensen die eerder een foutieve code hebben ontvangen en daarmee niet (gratis) hun Google Nest Mini konden bestellen, hebben op 12 mei een e-mail ontvangen met daarin een nieuwe unieke actiecode. U kunt hiermee een nieuwe bestelling plaatsen voor €0,-. Volg tijdens het bestelproces de instructies uit de e-mail.

Ik heb geen creditcard, wat nu?

Bij het plaatsen van uw bestelling in de Google Store wordt gevraagd om uw creditcardgegevens. Deze gegevens moeten worden ingevuld om gebruik te maken van deze actie. Bent u niet in het bezit van een creditcard? Dan kunt u aan familie, vrienden of kennissen vragen of u eenmalig gebruik mag maken van hun creditcard. Er worden geen kosten in rekening gebracht op de creditcard, mits u gebruik maakt van een juiste (werkende) unieke actiecode.

Waarom moet ik een credit card hebben?

De Google store vraagt om de creditcardgegevens. Die moeten worden ingevuld. Daar kunnen we als ANBO helaas niets aan doen.

Hoe werkt het bestelproces in de Google Store precies?

E-mail met bestellink

Na het invullen van het aanvraagformulier ontvangt u per e-mail een bevestiging met daarin een bestellink van de Google Store en uw unieke actiecode. Let op: de bevestigingsmail kan met enige vertraging worden verzonden. Het kan dus even duren voordat u deze ontvangt, controleer ook uw ongewenste e-mail en spambox.

Vervolgens klikt u op de bestellink uit de e-mail en wordt u doorgestuurd naar de Google Store. U ziet dan in de eerste instantie de originele prijs van de Google Nest Mini a €59,-. Vervolgens klikt u op de knop "kopen", kiest u de gewenste kleur en klikt u op "toevoegen aan winkelwagentje". 

Daarna klikt u op "betalen". Uw unieke actiecode zal dan automatisch worden toegevoegd en het totaalbedrag verandert dan naar €0,-. Ter verificatie dient u eenmalig uw creditcardgegevens in te vullen. Vul hier het adres van de ontvanger in. U kunt nu de aankoop/bestelling bevestigen. 

Bestelproces Google Store

  1. Klik op de bestellink in de e-mail
  2. Klik op 'kopen' en kies de gewenste kleur
  3. Klik op 'toevoegen aan winkelwagentje'
  4. Klik op 'betalen', uw actiecode wordt toegevoegd
  5. Controleer of het bedrag op €0,- komt **
  6. Vul uw creditcardgegevens in en vul het adres van de ontvanger in
  7. Klopt alles? Dan kunt u uw aankoop bevestigen

*Let op: indien in het overzicht het bedrag niet op “0,-” komt, kunt u de kortingscode ook nog invullen onder het kopje “Promotiecode”, gebruik hierbij enkel het laatste gedeelte van de link bestaande uit letters en cijfers. 
** Let op: komt het bedrag uiteindelijk niet op €0,-, dan is er iets misgegaan met het verzilveren van uw actiecode. Zie hiervoor de vraag 'Ik heb een foutieve actiecode ontvangen, wat nu?'

Ik heb mijn bestelling afgerond maar €59,- betaald, wat nu?

Als u eerder uw bestelling met een foutieve actiecode heeft afgerond, dan kan het zo zijn dat er toch €59,- in rekening is gebracht. Controleer hiervoor uw creditcard rekening.

Retourneren Google Store

Is dit het geval? Dan is er iets misgegaan en kan uw bestelling niet meer worden geannuleerd. In dat geval kunt u de Google Nest Mini bij ontvangst, net als bij iedere andere (online) bestelling, weer retourneren. De instructies voor het retourneren zitten bij het afgeleverde pakketje. U krijgt het geld dan teruggestort op de (creditcard) rekening waarmee u de bestelling heeft gedaan.

Let op: bovenstaande kan het geval geweest zijn, omdat u eerder een foutieve (dubbele) actiecode heeft ontvangen. U heeft dan nogmaals een e-mail met een nieuwe bestellink en unieke actiecode ontvangen. Hiermee kunt u opnieuw een bestelling plaatsen in de Google Store. Let er hierbij op dat het totaalbedrag wijzigt naar €0,- voor u uw aankoop/bestelling afrond. Zie hiervoor ook 'Hoe werkt het bestelproces in de Google Store precies?'.

U kunt de Google store helpdesk bereiken op: 0800-0205 955

Klik hier voor Google Store support >>

 

Er worden verzendkosten in rekening gebracht, hoe kan dat?

Als u gebruik maakt van de bestellink uit uw e-mail en uw unieke actiecode, dan zouden er geen verzendkosten in rekening moeten worden gebracht. Is dit wel het geval? Dan maakt u gebruik van een foutieve actiecode of woont u in een uitgesloten regio/land buiten Nederland.

Let er in bestelproces in de Google Store op dat het totaalbedrag wijzigt naar €0,-. Is dit niet het geval? Rond dan uw aankoop/bestelling niet af.

Ik kan geen Google Nest Mini (meer) bestellen, hoe komt dat?

Deze actie loopt tot en met 15 juni. Voor het (gratis) aanvragen en bestellen van de Google Nest Mini geldt: op = op. Google heeft voor deze actie 10.000 Mini's ter beschikking gesteld.

Wij willen u wijzen op de actievoorwaarden. Klik hier om deze te bekijken:

Actievoorwaarden >>

 

Ik heb wel een code ontvangen maar ik heb nog niet besteld – kan het nog?

U kunt uw code nog inwisselen tot 5 augustus 2020.

Ik heb de Google Nest Mini besteld maar nooit iets ontvangen.

U moet van Google een bevestigingsmail hebben gekregen met daarin de verwachte levertijd. U kunt contact opnemen met de Google Store – telefoonnummer 0800-0205 955

Google Nest Mini in actie
Deze actie is een initiatief van